21 Haziran 2009 Pazar

Canım'a



Biriciğim,en sevdiğim,herşeyim...


9 yıldır bugününü kutlayamıyorum senin .Her sene olduğu gibi ,yine bu zamanlarda dilime dolanır oldu senle ilgili herşey.9 yıldır omurgamı kaybetmiş gibiyim.Ne kadar dik durmaya çalışsamda içim pelte pelte ..Her zamanki tesellim bi yerlerden beni izliyorsun biliyorum ama...


En kötü zamanlarımda o kollarınla beni sarmalayıp,küçük bir kızken yaptığın gibi başımı ellerinle okşamıyorsun ki,hıçkıra hıçkıra ağlarken bana "geçecek"demiyorsun ki.Sana has kokunu içime çekip kendimi güvende hissedemiyorum ki ,Ben uyurken odama girip annemin bana yazdığı notların altına karakteristik yazınla seni seven baban yazıp imzanı atmıyorsun ki..


Her şeyle başa çıkabildim baba,her ayrılığın üstesinden geldim.Her engeli aştım.Sensizliğe hala alışamadım.


Babalar günün kutlu olsun.

6 yorum:

  1. Bir yerlerden izliyor seni..
    Ve kesinlikle gurur duyuyor..
    Yazdığın bu yazıyı bile okudu bence...

    Ruhu şad olsun...
    Babalar günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. Saol Zeugma'cım,hepimizinkinin .

    YanıtlaSil
  3. Babalar günü kutlu olsun, mekanı cennettir

    YanıtlaSil
  4. Uykusuz ,orada olduğuna eminim .

    Teşekkür ederim,burada ve oradakilerin hepsinin kutlu olsun günleri.Kızlarının,oğullarının sevgileri ve özlemleriyle..

    YanıtlaSil
  5. TATMADIM, BİR NEBZE ANLAYABİLİRİM. AMA..AMA İÇİM ACIDI.

    ALLAH RAHMET EYLESİN :(

    YanıtlaSil
  6. Efsa'cım kimsenin yaşamasını istemem.Böyle bir şansımız var mı yok o zaman Allah gecinden versin diyorum.Amin hepimizin .

    YanıtlaSil

Sen Yazmazsan,Ben yazmazsam nasıl çıkar bu postlar aydınlığa ...