12 Aralık 2010 Pazar

TEDDY



Şimdi Zeugma iki alt postta yazdıkça güzelleşiyosun demiş ya.

Esasında nisandan beri sürekli yazma durumlarım var.

Seminerdeki projemize destek alıştırmalar babında Akgün Hoca bizlere resimler yolluyor.Bizden de o resimleri hikayeleştirmemizi istiyor.

Yukarıda gördüğünüz bize yollanılan ilk resim.On beş cümleyi geçmeyecek bir hikaye yazmamız istendi bizden.

O çalışmada 10 ayrı resmi hikayeleştirdik.Sonraki çalışmada bize yollanan iki resmi birleştirerek hikayeleştirdik.

Şimdilerde dört resmi birleştirerek çalışmalar yapıyoruz.Toplamda kaç hikaye yazdım bilmiyorum.

Yol kat ettim mi?Pek değil...

Belki vücut çalışanlar gibi birden acaip fit bir vücudum olmayacak ama bu çalışmaların sonunda muhakkak belli kas gruplarında sonuç almaya başlayacağım.

Bu örneği verirken de bilinç altımın "spora başlamak için daha neyi bekliyorsun ?" dediğini duyar gibiyim :)

Şimdi aşağıdaki hikaye ya da hikayemsi yukarıdaki resme bakarak yazılan bir hayal ürünüdür.

TEDDY

Ayaklarına, sanki tonlarca ağırlık bağlıymışcasına sürüyerek çıktı odasından.

Mutfak kapısından arka bahçeye çıkarken , tezgahın üzerinden büyük ekmek bıçağını aldı.

Bahçede salıncak kurdukları ağacın dalına ,kemerle sıkıca bağladı onu.

Her zamanki şaşkın gözlerle kendisine bakan teddy'e, ruhsuz ,ifadesiz gözlerle bakıp ilk darbeyi oyuncağın sol bacağına indirdi .


Hiç içi acımadı Kate'in ,hiç ağlamadı ...

Oysa daha birkaç saat öncesinde, annesi nöbete gittiğinde ,ayıcığına sarılmış sıcacık yatağında uyuyordu.

Yorganın üzerinden çekildiğini hissedince uyanmış,doğrulmak isterken adam ellerini tek eliyle zaptedip,diğer eliyle, belinden çıkardığı kemerle karyolanın demirine bağlamıştı Kate'i.

"Canın acımayacak Kate ,sadece biraz eğleneceğiz" diyordu üvey babası her zamanki gibi...

Kate,çaresiz yalvaran gözlerle bakıp uzanıp almak istemişti deminki arbedede yere düşen ayıcığını .

Mengene gibi el ,küçük bedenini tekrar geriye doğru çekip sırt üstü
yatırdı hoyratça.

Tavana bakarken dünya sessizleşti.

Üzerindeki üvey babasının suratı silindi ,gitti .

Ayağa kalkan teddy, pantalonun fermuarını çekti homurdanarak bir şeyler söyledi ama bir kelimesini bile duymadı Kate.

Odada yanlız kalınca,yerinden doğrulup, yerdeki kemeri ve yatağın
üzerindeki teddy'i alıp ayaklarını sürüyerek çıktı odadan...

"Canın acımayacak Teddy,sadece biraz eğleneceğiz..!!! "

10 yorum:

  1. Süperdii !!!!!!

    Zevkle okudum..
    Akgün hoca ne iyi etmiş de böyle bir şey istemiş sizden..

    Ve ben de iyi ki söylemişim alttaki postta...

    Eline yüreğine, hayal gücüne sağlık İzciğim...

    Kucak dolusu sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Sağol Zeugma'cım.beğenmene sevindim.Bir amatörün yol arayışları diyelim :)

    Evet sen demesen buraya almazdım herhalde arada konu sıkıntısı çektikçe paylaşırım belki :))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili izdüşümü,
    Akgül Hoca'nın seçimi olan resim hayal gücünüzün sınırlarını fantastik imgelerle zorlayacak türden! ama yine de son derece hoş kurgulamışsın bu resmi! her satırın sonunda acaba neler hayal etmişsin düşüncesi ile biraz da merakla okudum yazını... Ve ben de tıpkı Zeugma gibi son derece başarılı buldum kurgulamanı...

    kalemine ve emeğine sağlık...
    sevgilerimle, güzel bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Esmir çok teşekkür ederim güzel ve teşvik edici yorumların için.

    Bir yerlerde Teddy ayıcıklarının taciz gören çocukların en güvendiği oyuncak sığındığı liman gibisinden bir şeyler okumuştum.Hatta öyle ki çocuk istismarında bulunan sabıkalı hayvanlara bu oyuncağın satışı yasakmış.

    Resimde bu oyuncağı görünce maalesef bu tatsız konuyu kurgular buldum kendimi :((

    Hepimize iyi haftalar olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Bu resme de başka bir hikaye uymazdı doğrusu. Önce senin hikayeni okumasam başka bir senaryo dizebilirdim belki ama şimdi asla.Biraz acımasız bir kurguydu ama bu resme de aşk sevgi şefkat sığmazdı ki!Ellerine sağlık canım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sufi Teddy oyuncağı ve kızın bakışlarındaki nefreti görünce otomatikman bu kurguya yöneltti beni.

    Arkadaşına sinirlenen ve ona zarar vermemek için oyuncağını kesen bir kızda yazabilirdim aslında ama diğer otuz küsür hikaye yazacak arkadaşımın bulduğu fikirlerden farklı bir şey bulmam lazımdı.

    Ki oldu da ...

    Yüksek puan alan bir kaç arkadaşın arasındaydım ben de teddy sayesinde :)



    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  7. Haksızlık ediyorsun bence kendine. Harika olmuş yazı,kurgu.Yol arayışın böyleyse,tamamdır dediğin zamanlardaki yazılarını merak ediyorum :)

    İçim acıdı okurken konu itibariyle ancak cuk oturmuş resime.Yüreğine, kalemine sağlık İz..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ayşegül,beğenmene çok sevindim :)

    Evet kızın kollarındaki morluklar ,teddy kurguda çok işime yaradı .

    İçime daha çok sinen yazılarımıda paylaşmak isterim tabiki .

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  9. Güzeldi benimde yapasım geldi.
    Akgün Hocan çok güzel bir şey yapmış bence. Bende kendi kendime 3 kelime verir bunları birleştirip bir hikaye oluştururdum. O aklıma geldi. :) bence bunu sıkça yap düşüm.

    YanıtlaSil
  10. Efsa'cım beğenmene sevindim .Elimizi kelimelere alıştırıyoruz :)

    Düş'ümü sevdim.Sağol :)

    Sevgiler sana ve bezelyeye.

    YanıtlaSil

Sen Yazmazsan,Ben yazmazsam nasıl çıkar bu postlar aydınlığa ...