1 Eylül 2010 Çarşamba

VUK-U



Al işte bir hissi kablel vuk-u daha ...


Artık yüzünü görmek bile istemediğim birinin ne alakaysa oturduğum semtte görüp " hadi canım daha neler ,onun burda ne işi var ? "dediğim ve akabinde koca İstanbul'da semt kalmamış gibi burnumun dibine taşınmasını öğrendiğim şu dakikalarda eğer karşılaşırsam diye kendime notlar;


1-Hiç tanımadığın biri gibi yanından geçip git.

2-Sinire kesmiş bir şekilde yolun karşı tarafına geç.

3-Ölü balık gözleriyle yüzüne bak ve geç.

4-Yankee go home diye kovala.

5-"Hey sen !biz buralarda yabancıları sevmeyiz" diye suratına çemkir.

6-İyi ki karşı daireme taşınmadı diye şükret.

6 yorum:

  1. Benzer durumlar benim de başıma az gelmedi..

    Ve biz burada, yani senin yazında ''Sevmediğin ot burnunun dibinde biter'' sözünün doğruluğunu tüm hücrelerimizde hissediyoruz...

    Ama ben kendine notlar'ı sevdim..Ekleyebileceğim bir şey bulamadım :)

    Kolaylıklar dilerim...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Zeugma'cım ne saçmalıklar yaşıyoruz biz böyle :( 


    Ayrık otlarını bizim oralarda orakla temizlerler.Acaba notlara bunu da eklesem mi? :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. çözüm basit, gel İzmire taşın, söz o saydıklarının hiçbirini yapmam :)

    YanıtlaSil
  4. Ben 6 numarayı seçtim.
    Öyle derdim gibime geldi:)

    YanıtlaSil
  5. Uykusuz ,sağolasın düşünmen yeter :)

    YanıtlaSil
  6. Zilsiz'im ,ben bu yaratıcılıkla başka maddeler geliştiririm gibime geliyor.Buraya yazamam o ayrı :))

    YanıtlaSil

Sen Yazmazsan,Ben yazmazsam nasıl çıkar bu postlar aydınlığa ...