12 Ağustos 2010 Perşembe

DÖRT YAPRAKLI YONCA



En son post açalı bugün itibariyle bir ay olduğunu görünce utandım doğrusu...

Bu akşam iki satırlık ahi olsa yazayım bir şeyler istedim.Hem de bu akşam özel bir günün kutlamasını yaptık ,kaydetmiş olurum .Silinip gitmez anılar arasında...

Dün akşam Zilsiz'imizin doğum günüydü .Çekirdek grup bir araya gelelim istedik.Onun başka bir programı vardı biz de bu akşam toplaştık.

Kuşlardan bir tanesi yanımızda değildi.Ama diğer üçlü Avrupa yakasında olmanında avantajıyla biraraya geldik.İstiklal caddesinde her zaman gittiğimiz mekanın terasında keyifli bir akşam yemeği yedik şen şakrak.Masadaki ikili gülmeleri ve kahkahalarıyla meşhur.Onların bu kadar içten gülmelerine en somurtuk biri bile karnını tuta tuta güler herhalde.Bu gece de yine öyle oldu.Sohbet sohbeti açtı.Saatin nasıl geçtiğini anlamadık.

Doğum günümde gümüş üzerine minik beyaz zirkon taşlardan oluşan dört yapraklı yonca şeklinde ama bize göre dört tane güzel kalbin birleşmesinden oluşan yonca kolye hediye etmişlerdi bana.O gün başlayan geleneği devam ettirelim dedik.Bu akşam Zilsiz'in de dört kalpten oluşan aynı tarz bir yoncası var bu kez bileğinde.

Birbirinden farklı zevklere sahip dört kişinin bir araya gelip bu kadar kısa sürede böyle yakın arkadaşlıklar kurması ve birlikte bu kadar çok eğlenebilmesi çok güzel .


Ben küçükken "dört yapraklı yonca bulursan uğurludur "derlerdi.Hatta bir ara Garanti Bankası logosundaki bu dört yapraklı yoncayı getirene para vaad ediyormuş.Biz bulduk o yoncayı.

Hakikatetten çok değerli ...

Zilsiz'im bir kez de buradan kutluyorum doğum gününü.

Her şey gönlünce olsun.Bileğindeki yonca uğurlu gelsin sana hep .Günlerin,dünlerden hep çok çok güzel olsun :)

14 yorum:

  1. Akşamınız güzel geçmiş gerçekten..
    Cümlelerden bu yansıyor çok yoğun..

    Sık sık bir araya gelin bence..
    zilsiz'in doğum gününü ben de kutluyorum...
    Nice yıllarda hep birlikte olun, sağlık, mutluluk, neşe içinde..

    Sevgiler İzciğim..

    YanıtlaSil
  2. Evet, çok keyifliydi Zeugma'cım artık keyif aldığım şeyleri daha sık yazayım istiyorum.Yoksa burayı sonralarda okuduğumda hep karamsarlıkları hatırlıyor olucam :)

    Teşekkür ederim canım onun adına da :)

    YanıtlaSil
  3. ben de isterim 4 yaporaklı yonca

    YanıtlaSil
  4. Uykusuz zirkon taşlı kolye mi,bileklik mi ? :)

    YanıtlaSil
  5. himm ikisinden de istiyom duble etki yapsın, peeh

    YanıtlaSil
  6. Hatta küpe,kolye,yüzük,bileklik dördü bir arada uğur patlaması yaratabilir :)

    YanıtlaSil
  7. Ah o bileklik kolumda şimdi.
    Siz ne tatlısınız ya.Bu çekirdeği çok seviyorum ben.Nasıl bir tesadüftür ki bizi biaraya getiren.
    Dün gecede çok keyifliydi.
    Çok ama çok teşekkürler.
    O kahkahalarımız hiç eksilmmesin olur mu?
    Mercimek hanımın pıtpıtlığı da hiç bitmesin,
    Çok seviyorum sizi.
    Yonca bilekliğim uğur getirecek biliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Uğurun daim olsun Zilsiz'im :)

    Biz de seni çok seviyoruz .

    Sefoş,Kuş,Mercimek ve Zilsiz ...

    Bremen mızıkacıları gibiyiz sence kahkahalar biter mi :))))))

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir kutlama ve buluşma olmuş böyle...

    Bu tür hoşlukları, yapmak lazım zaman zaman, an'ların değerini bilerek yaşamak lazım...4 yapraklı yonca sizlere uğur getirsin her şey gönlünüzce olsun...Zilsiz'in de doğum günü kutlu olsun...Sağlık ve mutluluk içinde nice yaşları hepberaber kutlamanızı temenni ederim...

    Sevgi ve esenlikler İzciğim...

    YanıtlaSil
  10. Uykusuz tamam sipariş alınmıştır. :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Esmir güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Ben de aynı dilekleri hepimiz için diliyorum :)

    Artık bu tarz detayları daha yazma düşüncesindeyim.Detayları ilerde unutmamak için.

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. :) yollarınız hep birbirinize çıksın.

    YanıtlaSil

Sen Yazmazsan,Ben yazmazsam nasıl çıkar bu postlar aydınlığa ...