25 Mart 2009 Çarşamba

Dönüş






Günlerdir hummalı bir şekilde ,abartısız geceli-gündüzlü çalıştıktan sonra ,haftasonu kendimi 3 günlük Antakya gezisiyle ödüllendirdim.Arkadaşımın 1 ay sonra yapılacak olan gurmelere yönelik gezisi için ona eşlik ederek , bir lezzet yolculuğuna çıktım.Fazla kilolarıma sanırım 1-2 kilo daha ekledim ama her kiloya değecek bir gezi oldu.




Detay ve fotoları sanırım bir sonraki postta yükleyebilirim üşenmezsem eğer .


Buraları özlemişim ,okunacak bir sürü post birikmiş ne güzel :)

8 yorum:

  1. oh valla yarasın , antakya'dan gelirken nar ekşisi ve acılı salça da alsaydın :) sonra burda devam kilolara hihi valla ben kendimi acı ve ekşi konusunda hiç tutamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Gofretcim merhaba,

    Onlar yıllardan beri Antakya'ya gitsem de gitmesem de soframın başköşelerinde zeytinyağına eşlik ederler.

    Ama benim asıl başımın belaları,Künefe(Antakya'lılara göre peynirli),Kabak tatlısı,humus,muammara,kömbe,katıklı ekmek vs. daha saymayayım istersen :)))

    YanıtlaSil
  3. İzciğim güzelim,hoşgeldin :)

    Gözüm yollarda kaldı.Ne mutlu oldum şimdi seni burada görünce:)
    Offf..O saydıkların var ya..zeytinyağıyla beraber nasıl güzel olur..
    Senin de benim gibi manken ölçülerinde olmadığın kesin..anladım:)
    Gezi notlarını heyecanla bekliyorum :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Zeugma'cım çok teşekkür ederim.Ben de sizleri çok özledim.

    Maalesef bir boğa burcu bayanı olarak boğazına düşkün olursan ideal kilonda sapmalar oluyor.:))

    Belli yerlerde özellikle fotoğraf çektim blogumda yayınlamak için.Gerçi ağırlıklı yemekler oldu bu belli yerler :))

    YanıtlaSil
  5. yediğin şeylerin isimleriyle birlikte resimlerini de koyarsan, ağzım bi güzel sulanır, sevap işlemiş olursun :)

    YanıtlaSil
  6. sik sik yaz ama artik:)
    bak gezip dolasmissin da:)

    YanıtlaSil
  7. Haklısın cadıcım ama son bir aydır yarı mobilize durumdayım :((

    YanıtlaSil

Sen Yazmazsan,Ben yazmazsam nasıl çıkar bu postlar aydınlığa ...